Merhaba anneler bu otele gitmek isteyen varsa gitmeyin kesinlikle uyarmak için yazıyorum ister dikkate alın ister almayın siz bilirsiniz. Kesinlikle gitmeyin arkadaşlar canınızı seviyorsanız gitmeyin 3 aile gittik önce çocuğum hasta oldu kusmaya başladı ishal oldu sonra bizlerde de oldu hastaneye gittik hastanede bir sürü otelden insanlar var ya yediklerimizden oldu ya da havuzdan mikrop bulaştı bilmiyoruz oğlumun kakasında bakter artışı çıktı ikincisi hiçbir şekilde odalarda temizlik yok kaç kişiyi resepsiyonda kavga ederken gördük temizlik yüzünden zorla temizlettirdik onda da yerlere silip bırakmışlar tuvalete hiçbir şekilde temizlememişler üçüncüsü asansör sorunu çocuğumun 6 katta inip çıkarken bayağı bir zorluk yaşadım çünkü çok yoğun yetmiyor çıkmaya yakın bir tanesi de bozuldu tek asansörle kaldık otelden çıkarken bile valizlere taşımak zorunda kaldık 6 kattan lanet olası yerden çıkamıyorduk bile anlayacağınız 4′üncüsü yemekler yeşillikler içinde sinek mi çıkmadı ekmeğin içinde tanıyamadığımız bir şey mi çıkmadı makarnanın bozulmuş olması mı yoksa lezzet yoksunluğu mu yani gerçekten 3-4 bin daha verin ama başka yere gidin sağlığınızdan olmayın 3 gün boyunca hastanedeydik ve dün gecede gittik. 7 kişi gittiğimiz otelden hepimiz hasta çıktık herkes kusuyor ve ishal covid testi olduk negatif çıktı. Herkes bebekli o sebepten yzmak istedim görümcemin de 5 aylık bebepi var emziriyor görümcem de hasta bari o sabiye birşey olmas inşallah bemim de oğlum 1 yaşında hala kusuyor ve ishal yavrum doktor antibiyotik verdi ateşi çıkıyor devamlı.