Streptekok Kızlar hamileyim ve bıraktırmam gerekiyor düşük tehlikesine karşın. Deniyorum ama asla başaramadım aşırı ağlıyor dayanamiyorum . Ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz
Irmakprensesinannesi Streptekok biberonla alıştırin deneyin bebginizi ek gıdaya başlamış sinizdir ztn mama deneyin yavaş yavaş emzirme sıklığını azaltin yavaş yavaş hemn ksmk çok zor olur bebek için
Mekselinda00 Hastalanmadan çocuk instagramda onu takip edin bu konuda yaZısı var bırakmamanızı tavsiye ederim