Yigiit_efeninn_annesi 48 günlük bebeğim var son 1 haftadır akşam saat 20:00da ağlama krizi tutuyor gazı yok ağrısı yok karnı tok altı temiz oluyor 12 ağustosta randevum var doktora da soracağım sizede sormak istedim sizin bebeklerde böyle olan var mı?
Yigiit_efeninn_annesi Ogzshn bilmiyorum ki kolikin başka belirtileri neler ki acaba ve ne gibi tedavi uygulamam lazim
0123 @Yigiit_efeninn_annesi bnmde ozmlar öyleydi tam akşam 8 de ağlamaya başlardı sebepsiz yere hergun susturamazdm bebek arabasına atıp disarda gezdirirdik 2 saat
Yigiit_efeninn_annesi 0123 bu 2. Çocuğum olduğu için dışarı çıkmam pek mümkün deil en fazla evde gezdirebiliyorum