Bluesmommy Havalar çok sıcak ve bizim ev asla esmiyor. Bebeğim su içinde kalıyor resmen. Sabah akşam banyoya soksam acaba sorun olur mu? Mesela sabah sabunlamadan sadece suyla yıkarım akşam da sabunlarım. Yağ ve krem sürdürmekten nefret ediyor. Cildi çok kurur mu diye korkuyorum. Kızım 5.5 aylık.
lceLady Bluesmommy yapılır tabii :). Bizim ev cok esiyor ona ragmen yinede 2 kez garanti yıkarım. Hem rahat uyur suyuda sever böylelikle hemde isilik vs olmaz bebeginiz
Woody Bluesmommy haftada 1 2 kez sampuanlasaniz bile olur. Onun disinda günde 7 8 kez suya soktuğumu biliyorum o dönem. Lavaboda hızlıca yikayabilirsiniz
Bluesmommy Balkizlarim ben de her akşam uyku öncesi yıkıyorum ama iki kez yıkarsam cildi kurur diye korktum teşekkür ederim yanıtınız için
Bluesmommy Woody suyu çok seviyor yıkamak hiç sorun olmuyor ama cildi kurur diye korkuyordum şampuansız çok terkedikçe yıkayayım o zaman çok teşekkür ederim
Irmakprensesinannesi Bluesmommy hiç bisey olmaz havalar çok sıcak su bebeğe zatn gelişimine katkı sağlar o yüzden sabh akşam yikayabilirisinz sadece ceryan da kalmasın yeter
kenankaan Bluesmommy valla yaptırılır, pişik/isilik olmasından iyidir. Oğlum 5.5 aylık, ailecek korona olduk, ateşi düşmüyor, durup durup suya sokuyorum rahatlıyor cocuk
SunnyG Her gün şampuan/sabun kullanmayın. Haftada üç kere yeter. Diğer seferlerde sadece su ile yıkayın
Lulemom Bluesmommy 11 aylık günde 3 kez banyo yapıyor. Genelde yemekten sonra yaptırıyorum heryerini kirlettiği için. Mecbur 2 kez şampuanlıyorum, öğlen de denize giriyor. Sonrasında şampuansız yıkıyorum tuzu gitsin diye. Serinler ne güzel yıka gitsin bişe olmaz.
Nohutannesi Bluesmommy günde iki kez yıkamakta sorun yok elbette ama ben haftada iki kezden fazla sabun sampuan vs kullanilmasini doğru bulamıyorum.
Aylinis Bluesmommy yapılır tabiki ben 2 aylık bebeğini 2 sefer yıkıyorum hatta 1 buçuk aylıkken başladım 2 sefer yıkamaya İzmir yaniyor evimde çok sıcak çünkü birde kundak yapıyorum tabiki yarım kundak mışıl mışıl uyuyor sonra