bypolat Bebeğim 6 ay 25 günlük ateşi hep 38 e geliyor agumentin sürüp ve ağrı kesici ateş düşürücü şurup verdiler geceden beri iki kez hastaneye götürdüm ateş bı iniyor bı düşüyor doktor boğazı kızarmış dedi ne yapabilirim yardımcı olur musunuz
Rabisasel211 bypolat antibiyotikten başka hiç birşey o boğaz enfeksiyonu geçirmiyor canım ateş için bez koyabilirsin ıhalmur veriyorsan biraz verebilrisin
lceLady bypolat bizde yasadık bu durumu salgın Zaten. İlacı duzenlı kullanın. Ateş inatci. Cok ince giydirin hatta bisey giydirmeyin derim. Ben bş bez ile tutardım. Ateş aniden cıkıp inebiliyor. 4. Gun sonunda atlatmıstık. Ama yinede ilacı bitene kdr kullanmanızı tavsiye ederiö bu mikrop kolay kolay gecmiyor. Gecmıs olsun
Bbdlklc Antibiyotiği kullanın, ilerler yoksa, bu ara salgın var, sabahları kahvaltıdan önce 1 çay kaşığını doldurmadan pekmez verebilirsiniz, 6. Ayını doldurmuş çünkü