ruveydaensar Emiyor, memede uyuyor yerine koyunca uyanıyor. Yine emmek istiyor. Yine aynı şeyler. Geceler böyle geçiyor yok mu bi çaresi
Gezginanne35 ruveydaensar Bebek 5 günlük mü? Böyleyse çok normal daha çok yeni anne karnından yeni çıkmış oradaki güveni istiyor
Blge1 ruveydaensar emmek istemesi sana alışmaya çalışıyor canım kokunu almak istiyor daha çok yeni sadece zamana ihtiyacınız var 2 ay sonra rahatlıcaksın bol sabır diliyorum😌
Taliskobaby ruveydaensar bebekler ddoğduktan sonraki 3 aya kadar kendilerini hala anne karnında hissederlermiş dışarısı onlar için henüz çok yabancı en güvenli olduğunu bildiği tek yer sizin koynunuz memeniz orada rahatlıyor huzur buluyor karnınındayken alışık olduğu kalp atışınız onu sakinleştiriyor lütfen hiç mahrum bırakmayın onu kendinizden 😌🥲 zaman su gibi geçiyor 11 aylık olacak kızım şu zamanlarınız öylesine özel ki … her anın kıymetini bilin ❤️
ruveydaensar Drysn kucağımda uyuyor ama bırakmak zorunda kalıyorum bi süre sonra doğal olarak hemen uyanıyor. Kendi uykusu da bölünüyor ona kıyamıyorum ben de
Guler123_ ruveydaensar koltukta yada yatakta sen emzirecegin yeri güzel ve konforlu yap başını arkaya yasladığında senin başın boşluğa düşmesin sonra al bebeğini otur oraya o uyuyana kadar sen emzir hatta sende uyuya kal koy başını arkaya sende emzirirken uyu kendine yeter ki o kendini güvende hissetsin ben çok istiyorum memede uyusun ama uyumuyor benimki 2 aylık memede beni tırmalıyor ondan memede uyumuyor hiç
Gezginanne35 ruveydaensar Alisicaksin Canim merak etme hep duyduğun şeyleri bende soyliyicem biliyorum ama geçecek şuan lohusalik psikolojisi vücudun toparlanmasi vs içinden çocuk çıktı sonuçta. Daha dün gibi bebegimi dogumu ama 3 ay oldu bile . Gerçekten zaman çok çabuk geçiyor
ruveydaensar Gezginanne35 gaz sancısı çekiyor ama bi türlü rahatlamıyor. Aslında ben bebeğime bakmaktan ya da uykusuzluktan şikayetçi değilim ama o gaz sancısı çektikçe ben üzülüyorum
Gezginanne35 ruveydaensar evet benimkininde gaz sancısı hala var 3 aylık 2 tane gaz damlası kullaniyorum metsil ve biogaia. Her akşam uyku saati geldiğinde ılık suyla banyo yaptiriyorum gaz çıkarmasına yardimci oluyor ayaklarina bebe yağıyla masaj yapiyorum oda rahatlatiyor. Ondan sonra karnına gaz masajı. Bunları dene canım. Şuan biraz daha rahatladık biz ıkınıyodu çok sıkıyodu kendini . Senin bebisin de rahatlayacak inşallah sabret
ruveydaensar Guler123_ gecelerimiz öyle geçiyor zaten ama ben uyuyakalınca burnu kapanır da nefesi kesilirse diye asla rahat edemiyorum. Hiç uyuyamıyorum, bu defa da stres oluyor insan uykusuzluktan. Bilemiyorum işte.
ruveydaensar Blge1 rahatladım şu an gerçekten teşekkür ederim çünkü bi sıkıntı var ve ben bi şey yapamıyorum gibi hissediyorum. Bu beni üzüyordu. İnşallah bunlar normal şeylerdense dayanacağız artık
ruveydaensar Taliskobaby Gezginanne35 Allah yardımcın olsun canım senin de. Rabbim en kısa zamanda inşallah sancılardan kurtarsın. Çok teşekkür ederim tavsiyeler için
ruveydaensar Taliskobaby annelik kolay değilmiş gerçekten. Ama çok da güzel. Sağlıklı olsun da katlanırız.bu halleri beni korkutuyor sadece huzursuz olması elimden bi şey gelmemesi üzüyordu. Ama normal diyor herkes rahatladım o yüzden. Teşekkür ederim size de. Kızınız sağlıkla hayırla büyüsün inşallah ☺️