busarin Kızlar merhaba Ben4.doz biontech aşımı hamileyken olmuştum. Şimdi 5.doz olmak istiyorum ama emziriyorum yan etkilerinden dolayı sütümde aşıdan sonraki 1-2 gün azalma olacak diye tereddüt ediyorum. 5.Aşıyı olan var mı aranızda?