kremalipatatess Kızlar bebeğim 3 aylık. Elimde sadece 3 kere kullanılmış 0-6 ay aptamil mama var. Şu an sadece anne sütü içiyor bebeğim. Eşim bu mamayı 6 aydan sonra da kullanabiliriz diyor sizce?
Sebusebu kremalipatatess 6. Ayı doldurduktan sonra 2 no.ya geçilmesi gerekiyor. Zararı olmaz bence ama faydası da olmaz