ErvaNil 12 günlük bebeğim sarı kusuyor baya cok kusuyor fışkırtarak bide balgam cıkaramıyor günde bir kere kaka yapmaya basladı normalmi
Cananefnan ErvaNil çok normal zaten sarı kusmasının sebebi anne sütünün de sarı olması kakası da normal günde bir defa yapsada korkma benim kızım iki gün yapmamıştı
Slnyk ErvaNil dr götürün yeşil kusması normal bir durum drğil fışkırır tarzda kusmasıda nolmal değildir
Dunyamsensn2008 ErvaNil Benim bebeğim ilk doğdu günler öyle kusuyordu 2. günü ,yoğun bakımda kaldı baya ama tabi sebebo bu değildi sadece siz gösterin normalde olabilir yani içiniz rahat eder
Mihrakuzusu Kaka yapmaması normal yeni doğan bebeklerde her gün kaka yapması beklenemez. Yeşile dönük kusma demişsiniz. Doktora götürün içiniz rahat etsin