lceLady Hayır zorunlu değil.
Veliler genelde zorunlu olmadığını bilmediği için böyle bir yaptırıma maruz bırakılıyor.
Öğretmenim. Durumunuz varsa elbette okula yardım iyi olur. Ama yoksa müdüre direkt ödeme yapmak zorunda değilim. Bu şekşlde bir yaptırım uyulamanız yasak. Şikayette bulunacağım derseniz anında yaklaşımları değişir.