Merhaba, çok geçmiş olsun. Bebeğim doğduğundan beri geçmeyen ve yara şeklinde olan bir pisikle mücadele ettik denemedigimiz krem kalmadı. Oksizinc krem sonunda gecirdi pisigimizi mutlaka bu kremi almanızı öneririm iceriginde çinko yüksek oranda olduğu için cilt iyileştirici. Normal pişik kremi olarak da sürekli kullanabilirsiniz. Kesinlikle bu kremi alın umarım faydasını görürsünüz. Com gecmis olsun tekrardan.