Eliz13 Arkadaşlar bugün bebeğim çok oksurdu 3 buçuk aylık boğazında balgam varmış gibi öksürüyo ama çözülmedi daha nasıl geçer bilgisi olan varmı
Eliz13 Mihriballimm hayır gitmedik henüz ama giden arkadaşım oldu 6 ay normal demiş sırtını dinlemiş temiz çıkmış birde sürekli serum fizyolojik yapip burnunu temizlenmesini söylemiş