Kızlar selamun aleyküm bebeğime başka çocuktan grip geçti nasıl geçtiğini anlatmıycam hatırladıkça sinirleniyorum neyse bebeğimi dün doktora getirdim sadece prospan verdi ama öksürüğü ve hapşırması rahatlamadı sürekli burnunu açıyorum ama bunlar haricinde bişe yapabilir miyim onu rahatlatacak