Bebeğim 1 ay 14 günlük mama ile besleniyor hipp kullanıyordum önce kabız sonra isal yaptı doktor diyet mama verdi 1 hafta onu kullandıktan sonra tekrar hippe devam ettim ama sürekli yediğinde kusuyordu 1 hafta böyle düzelir diye bekleye bekleye devam ettim sonra tekrar doktorum mamayı değiştirmemi önerdi bende bu sefer evolvia aldım ama kusması hala var gaz çıkarırken ağzından mamayı çıkartıyo çok veriyorsun diyorlar ama sadece ağzı aradığında istediğinde veriyorum sizce bu kusma neden bazen çok fazla kusuyo bazen ağzından çıkartıyo ama o kadar çıkartıyor ki tüm mamayı çıkarmış oluyo