Bus_ra65 maalesef tedavisi yok. Oğlum 1bucuk yaşındaydı. Bol bol sıvı tüketmesi lazım. Vücut aşırı sıvı kaybı yaşarsa hastaneye yatmak zorunda kalır demişti. Çok şükür oğlum suluk ile yatıp kalktığı için hastaneye yatmadık. Kusma,ishal bir hafta kadar sürdü sonrada geçti. Yönlendirmek gibi olmasın ama oğlumdan bir ay sonra bir arkadasimin kızı kaptı virüsü ve o asi olmasına rağmen çok ağır geçirdi hastanede yatmak zorunda kaldı. Belki de bünye ile alakalıdır bilmiyorim