Fazla emmekten de kusuyor olabilir başını yatırdığınız da hafif yüksekte tutun reflü yatağı çok iyi olur emdikten sonra hemen yatırmayın gazını çıkartın bazen midede olan gaz kabarcıkları da kusmaya sebep olabilir 4 -5 ay itibariyle tamamen bitiyor zaten ☺️