Merhabalar,
kızım 6,5 aylık, 1 aydır ek gıdaya başladık. Önce tadımlık gibiydi. 15 gündür de kahvaltıda peynirli bir karışım, öğlende çorba, akşam üstü meyve ve yoğurt veriyorum. Ama iki gündür bebeğim beni az emiyor, emerken sürekli sağa sola bakıyır. Bir tek uykudan önce ve gece doyasıya emiyor. Normalde öğlen bir kavanoz çorbayı bitirirdi yarısını zor yedirtiyorum. Yoğurt çok severdi, onu bile normal yediğinin yarısını yiyince istemiyor. Tamamen istememezlik değil ama bir yerden sonra püskürtmeye başlıyor. Doktorumuza sordum doyuyordur dedi. Ama bir gün önce 1 kavanoz çorbayla doyan çocuk bugün nasıl yarım kavanozla doyuyor ve gün içinde de az yiyor az emiyor🤷♀️ Görünürde birşeyi de yok, ateşi yok, halsizlik yok, keyfi yerinde ama yinede kafama takılıyır. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?