neslihanyildiz Kızım 8,5 aylık şu an iki öğün bir ara öğün şeklinde besliyorum. Mama ve anne sütü alıyor. 5 aylıkken başladı ek gıdaya. Ne zaman üç öğüne geçiliyor? Birde kaç kere emzirme yada mama veriyorsunuz?
Kuzeybabyy neslihanyildiz on aylıkken geçtim ne zaman isterse emzirdim mamayıda gece birde öğle uykusundan uyanınca içiyor
Wanderlust neslihanyildiz 10 aylikken gectim ama donem donem 2 ogun hatta bazi donemler tek ogun veya hic yememe de olabiliyor illa 3 ogun diye bebeginizi cok zorlamayin ilk 1 yas. Emzirme isi ne zaman isterse 1 yasa kadar heralde hep 2 saatte 1 emdi ek gidayi cok guzel yese dahi ustune emmek isterdi. Sonralari kendi istedigine gore degisti 16 aylik hala ne zaman isterse emiziriyorum. Kac kere oluyor saymiyorum 🙈