Birdirbire Kuzular airfry alacağım ama kararsız kaldım xiomi kullanıp memnun kalan var mı yada gerekli birşey mi
Fadikkxx Birdirbire merhaba eşim 1 ay önce falan hediye almış sağolsun.. biz çok memnunuz. Umarım sizde memnun kalırsınız.
Fadikkxx Birdirbire mangaldan daha lezzetli oluyor diyebilirim. Biz dün akşam kanat attık 0 yağ öyle söyleyim.. biraz baharat. Efsane oluyor.
Sadeceanne1612 Birdirbire xiomi 2 bin Philips de 4 bindi ben dün baktığımda yani 2 yi veren 4 u de verir diyip Philips alırdım her ay evin elektronik eksiğini tamamlarız 5 bine bende sadece airfry almak yerine airfry ve nesspresso makinesi almıştım
Yagmur1c Birdirbire yaklaşık 5 6 ay önce aldım ben tabi o zamanlar fiyatlar bu kadar artmamıştı şuana kadar gayet memnunum bir nevi mikrodalga gibi herşeyi ısıtıyorum pişiriyorum batmadan çok güzel bence
Birdirbire Nereleregidem daha önce araştırma yaptınız mı normalde Philips xxl istiyorum ama malum fiyat çok artmış dünde teknosadan baktım Philips’in esSential modeli vardı birde xiomi ikiside aynı hacmi gibi ama kararsız kaldım🤔
Nereleregidem Birdirbire yok valla bütçem olmadığı için philipse hiç bakmadım bile 😅 keşke kullanan biri bı yazsaydii daha fazla artmadan
Fadikkxx Deniz3551 fırından daha az yakıyor diyorlar. Ama ona hiç dikkat etmedim. Bize sabit geliyor yazın zaten. 140 lira falan geliyor zamlardan sonra maalesef. Kışın da elektrikli soba yakıyorum mecburen. 300 falan geliyor.
Deniz3551 Fadikkxx almayi dusunuyorum da hep elektrigi cok yakar diye vazgecirdiler o yuzden sordum🙂 tesekurler cevap icin