Oğlum 30 Ağustos 2021 doğumlu olması gerekir. Şu an 11 ay 10 günlüğüz. Birden biri asi her şeye ağlayan bağıran bi bebek oldu. Gece hiç uyanmazdı bu gece uyandı bi saat oturdu. Gündüzleri de aşırı mız mız. Diş mi geliyor yoksa atak mı anlayamadım. Bi bakar mısınız ?