Esma_zrl Merhaba 10 aylık kızım birşeyle oynarken veya bir etkinlik yaparken yapamazsa sinir krizine giriyor resmen başını öne eğip çığırıyor ağlıyor o uyuncaga vuruyor bu kadar küçükken nasıl oluyor anlamadık bizim yanlış bir tutumumuzdan mi kaynaklanıyor oyun oynatmamalimiyim anlamadım( not: gercekten anne baba olarak çok sakin bir ciftiz kardeşide yok etrafta çok fazla çocuk görme fırsatıda olmuyor🤷🏻♀️) benzer durum yaşayan var mi
ebru23 Esma_zrl bizimkide 9,5 aylık İnan’ın ayni durumdayız cok sinirli birşeyi yapamadığında, istediğini hemen o an yapmagimizda en önemlisi mememi hemen açmadığımda kendini fırlatıyor ve başlıyor ağlama kirze giriyor bende anlamadim napabiliriz 😱😱
giz Esma_zrl 7 ay 7 gunluk benim kizim hemen hemen 1 ayi geckin suredir yasiyoruz bunu. Ayaga kalkmak istiyo mesela bir iki deniyo yapamiyo oldugu yere oturup agliyo kipkirmizi oluyor. Sonra sinirle gidiyo baska yerde ayaga kalkip o kalkamadigi yere gidiyo oraya vuruyo 🤣🤣 hic yaninda yuksek ses siddet vs olmadi ama kisilikle alakali sanirim anasi ne kizi ne olsun diyoz biz bu duruma 🙈 arti cok gulec mutlu bi bebektir ev huzurumuz cok iyidir her goren nasil sakin nasil mutlu huzurlu falan der ama iste o ani hic oyle degil 🤷
DefneRana3881 Esma_zrl benim kızımda tam 10 aylık istemediği bişeyi yaptırmak hiç mümkün değil vargücüyle bağırıp ağlıyor oyun oynarkende aynı şekilde istediği olmazsa deliriyo doğrumu bilmiyorm ama ben bazen ağlamasına bağırmsına izin veriyorum bazende dikkatini başka bir noktaya çekmeye çalışıyorm
ruhpastasi Esma_zrl 9 ay 27 gün yani 10 aylık ve dediğiniz gibi bizimkide öyle birseyi tutarken bile iiihh diye tutuyor hirsla ve yuruyemedigi icin çok sinirleniyor surekli ayaga kalkmak istiyor cocuk evin icinde surekli savaş naaraları atıyor😂😂😂
Esma_zrl ebru23 evet alışkanlığa dönüşmesin istiyorum her istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyor ama nasıl saglicam bilmiyorum 😐
Esma_zrl giz aynen bizimde alışkanlığa dönusmesin istiyorum her istrdigini ağlayarak yaptirmasin ama nasıl saglicam bilmiyorum 😐
giz Esma_zrl ben o durumlarda hic mudahale etmiyorum kendi bi yolunu bulmasi icin birakiyorum ve kendi hallediyor artik sinirlensede daha hirsla yapiyor.Kendi kendini sakinlestirmeyi bilmeleri gerekiyor fikrimce. Ve eger surekli yardimci olursaniz aliskanliga doner biraz kendi halina birakmayi deneyin
Ruhak Esma_zrl onunla alakası yok canım benim oğluma ben 2 buçuk aylıkken. Oyun halısı aldım.. Sırf sizin dediğiniz gibi resmen oyuncaklarla kavga ediyor diye kaldırdım.. Eline bi oyuncak versem iki dk sonra ben bunu dişleyemiyorum diye kıyamet kopuyor.. Bende sizin gibi ne zamn oyun oynayacak diye bekliyorum.. Suan 5 buçuk aylık