minel_gms bebeğim 6.5 aylıkken 15 saatlik bi yolculuk yaptık. Çok şükür ben bi sorun yaşamadım üstelik tek başımaydım yanımda yardımcı kimse yoktu. Karnını doyurdum uyuttum uyanık olduğu zamanlarda da oyunlar oynadık dışarıyı izlettim çok huysuz olduğunda da YouTube da sevimli dostlar videoları izlettim çok sever onları 🤭 o şekilde geldik çok şükür sorunsuz atlattık