Günaydın anneler kimler burda uyanık.cok uykulu oluyorum inanın 2.yasini geçmiş 30ayina girecek çocuğunuz varsa saat fark etmiyordu .7de uyandı kaç gündür bu neyle ilgilidir? oyun hevesi mi TRT çocuk açtım .policar poli izliyor ,Thomas Tren var bide o .kumanda gösterip ,uyku anında bile kalkıyor. Tam uyuttum dedim yatcaktimda ne tatlı geliyor bu uyku.🥱🥱 Biz annelere zahmetli böyle aktif sürekli merak istekli bı evladınız varsa zorlanıyor msunz ?