Zynp555 Kızlar 4 aylık bebegimin bezinde pembe lekeler var susuz kaldığı yada yeterli beslenemedigi anlamına geliyormus sadece anne sütü ile besleniyor sizce ekstra su vermelimiyim .?
Beybikolarr Zynp555 geçen sene benim de kızım bu aylarda 4 aylıktı ve aşırı sıcak olduğundan ve mama da verdiğimden dolayı su veriyordum verilir diyenlerle verilmez diyenler ikiye ayrılmış durumda karar sizin
Merveklc06 Zynp555 aynısını dün sabah ben de bebeğimin bezinde gördüm benim oğlum da 4 aylık. Meme ve mama ile besliyorum 1 Aydır su veriyorum ben doktorum verebilirsin demişti. Aşı olduk ben de ondan mı diye düşünüyordum 😕
birkucukkedi Ekstra su vermeyin, evet susuz geldiği snlamına geliyoruz. Siz su alımınızı arttırın düzeliyo
alyaalya Benim bebeğimde de vardı doktor su vermelisin dedi. Havalar sıcak olduğu için terleyip su kaybediyorlar. Emzirdikten sonra bir iki çay kaşığı su verebilirsin
Zynp555 Merveklc06 bizdede ilk kez bugün oldu nen rahatsızlandım dün birşey yiyemedim ondan oldu galiba
Kuzeybabyy Zynp555 bir iki çay kaşığı bebeğinize su verin bir şey olmaz havaşar çok sıcak bol bol emzirin birde
neslihanyildiz Zynp555 bize doktor yetersiz beslenmeden olur demişti. Bende mama ve meme verdim şu an 8,5 aylık