Bebeğim hiç gece mızmızlanmaz aralıksız uyurdu. 6 aylık ve bu gece saat 2den beri ağlıyor. Gaz belirtisi yok hastalık belirtisi de göremedim sadece dünden beri vucudu özellikle de kafası normale göre bi tık daha sıcak gibi. Acaba diş yüzünden mi? Dün baktığımda damağı baya beyazlamıştı bir de