Drysmsn Daha 1 hafta bile olmadı ishal kusma bende yaşadım iki tane serum yedim salgın var inşallah hemen araba bulup gidersiniz yoksa evde geçecek gibi değil
Asliiiihan fk3458 canıım 112 ara gıda zehirlenmesi olabilirsin belki hem ikiniz için de iyi olacaktır. Sabah kendi imkanlarınla geri dönersiniz bebeğinin eşyaları falan hazırlıklı git
giz fk3458 yanlis anlama ama iyiki kiz iyi o kotu olaydi daha beterdi sen derdini anlatiyon hic olmadi ☹️ sende iyi olaydin tabiki cok daha iyi olurdu ama insan bazen buna bile sukrediyo. Toplarsin bir iki gune insallah 🙏