1 haftadir atesi var oglumun.onceleri anlamadim krese gitdigi icin cok sik sik hastalaniyordu.nerdetse her hafta sonu hastaydi en fazla 3 gune atlatiyordu.gecmeyince doktora gitdik bogazi cok fena halde ateside 40i gecmis.bogaz icin yapila bilecek tum tedaviler oldu.bu gun 3cu gun tedaviye baslayali ama yinede atesi cikmaya devam ediyor bogazi agriyor.napiyim nasil yapayim bilmiyorum.ne zaman gecer bu hastalik.kendimi cok caresiz hiss ediyorum.aksam 10da ates dusurucu iyne yapilmisdj ama sabah gozumuzj atesle actik yine😔