Nisakus25 Biz de 3 ay 2 günlüğüz doktor benim de son gittiğimde moralimi çok bozdu. Bu ay çok az almış dedi. 400 gr almışız, emziriyorum takviye olarak mama veriyorum. 10 gün sonra kontrole gel, az bulursam mama ağırlıklı devam edeceğiz dedi. Tabii ki doktorlarımızın dedikleri çok kıymetli, eksik olmasınlar ama bazen çok abarttıklarını düşünüyorum. Hele ki dışarıya kulağını tamamen tıka canım. Hiçbirini duyma. Bayramda her gittiğimiz yerde ağladığı zaman aç bu çocuk aç bu çocuk diye diye en sonunda delirttiler. Bebek sadece aç olduğu için ağlamaz diye bağırdım. Bebeğin aç mı tok mu bunu annesi olarak sen daha iyi bilirsin. Yeterki sağlıklı olsun başkalarının ne dediği hiç önemli değil, kafana takma. Bunu seni etkiler, seni etkilerse bebeğini de etkiler.
Herşey gönlünüzce olsun 🙏🏻💐