xxmaydonozxx ben kullanmamak için çok direndim, doktorumuz tavsiye etmiyordu, ancak evde tüm gün yalnızım ailelerimiz şehir dışında eşim de çalışıyor, bir gün yemek yemeye dahi fırsat bulamayınca sipariş verdim, 8 aylıktan beri ara ara kullanıyorum, zaten şimdiki bebisler çok hareketli oldukları için siz isteseniz bile uzun uzun içinde durmuyorlar, oğlum şimdi tam 10 aylık, 9 aylıkken koltuklara tutunup kalkmaya başladı, 2 haftadır falan da tutunarak yürümeye çalışıyor, desteksiz ne zaman yürür bilmiyorum, ihtiyacınız varsa eğer çok uzun tutmadıkça kullanabilirsiniz bence