Norveckizi ya biraz uyku sersemi yanlış tabir etmiş olabilirim üşümekten kastım kan dolaşımı en son ordan geçtiği için soğuk oluyor üşümez ama vücudumda ki yağ katmanı oluşup kendini dış dünyaya karşı koruyana kadar damar yapısı zarar görmemesi için korumalıyız sonuçta süreci atlatırken baya araştırma yaptım tabiki de