tgbayz Merhabalar 11 aylık kızım ağlayarak uyanmaya başladı 2-3 gündür. Normalde yapmıyordu ama anlam veremiyorum dışarıdan bakımca keyfide yerinde 🤷♀️ geçen hafta menenjit aşısı olduk ondan mı diye düşünüyorum bulamadım yaşayan var mı benzer bir durum??
seldaselda28 tgbayz 3 gecedir benim oglum da oyle ayni saatinde yatiriyorum 1 saat sonra bagıra bagira aglayarak uyaniyor ve zor sakinlestiriyorum yarim saati geciyor sakinlesip uyuması.Sank8 canı yaniyor gibi ağlıyor ya da bir seyden korkmuş gibi
tgbayz seldaselda28 aynen aynen anlayamıyorum bende. Bir yeri ağrıyor gibi diye calpol verdim ama biliyorum ondan değil. Bi çare işte :(
tgbayz Deletedmom277 6 diş çıkarttı bu zamana kadar hiç böyle olmamıştı. Olabilir tabi ne zor işmiş bunlar :(
Deletedmom277 tgbayz kızım 14 aylık. 9 ve 10. Dişleri patladı. Geceleri deliksiz uyur ama ara ara ağlıyor geceleri. 4 azı birden patladı ne yapsın kuzular canları acıyor. Diş etlerinde kabarma var mı hiç dikkat ettiniz mi
Pnrdnzysfars tgbayz bu aylarda bebekler kabus görmeye başlıyorlarmış benim bebeğimde yaşından once öyleydi aglayarak uyanırdı. İki dk ağlayıp tekrar dalardı simdi geçti çok şükür