Doktora götürmek yerine ateşliyse(müdehale edilebilecek orta şiddetli ateş)
🔴 eklemlerine aleovera jeli sürmek
🔴 limon suyunda ıslatılmış çorap giydirmek
🔴ılık duş aldırmak ya da bezle kompres yapmak(alkollü su ya da sirkeli su ile asla değil)
🔴 udi hindi yağı içirmek ve sırtına sürmek
🔴 gecikmeden dut kürüne başlamak
Öksürüyorsa;
🔴 sırtına nane yağı ya da vicks sürmek
🔴 ayak altına sarımsaklı yağ sürmek
🔴pekmezli zeytinyağı içirmek
🔴kestane balı yedirmek
🔴zencefilli ballı limonlu karışım yedirmek
🔴sarımsak kürü yapmak
Bunun dışında takviyeler
🔴 d vitaminini iki katına çıkarmak
🔴kefir içirmek
🔴balık yağı içirmek
🔴vitamin takviye kullanmak
🔴kemik suyuna çorbalar içirmek
🔴c vitaminli taze meyveler tükettirmek
🔴bol su içirmek
🔴ıhlamur içirmek
🔴pelum damla kullanmak
🔴uzun süre duşta tutmadan ılık duş aldırmak
Bunlar benim yaptığım bazen fayda görüp bazen de yetersiz kaldığım şeyler, sizler neler yapıyorsunuz? Çol fazla ateş ve öksürük postu görüyorum belki faydalı olur. Yardımlaşalım 🙏