Anneler, lütfen yardım. Kızım 10 aylık ilk dişleri çıkmaya başladı. Alttan bitanesi çıktı ama diğerininin 10 günden fazla sadece biraz ucu görünüyo. Ve uykuları berbat oldu 20 günden fazla artk gece yatırıp sabaha kadar uyanmayan bebeğim şimdi yarım saatte bir alıyarak uyanıyor. Bu normal dişten olan bi durumu. Geçici bir süreç mi. Lütfen bilgisi olan tecrübeli anneler yazsın 🙏🏻🙏🏻