Biz 5 ay dolmadan başladık. Önce yoğurt yedirdim. Sonra sırayla kabak, patates, bezelye vs. devam etti. Sebzeleri yerken arada mola verip meyve yedirdim. Sonra öğlenleri tarhana çorbasına başladık. Şimdi 6.ayına giriyor. Kahvaltı öğününe başliyoruz. Bugün doktor kontrolümüz vardı. Doktorumuz ev yapımı biber salçası kullanın dedi yemekleri için. Meyvelerden karpuz ve kavunu fazla yemesin, çok çiş yaptırır ve susuz kalabilir dedi. Sizin için de öneri olsun🙏🏻