Dyquuuu94 Arkadaşlar 3 ay 5 günlük bebeğim var hafif hafif kanamam var siz sezeryan sonrası ilk adet ne zaman gördünüz ve ne kadar sürdü
Wonderful_mom Dyquuuu94 benim de 3 ay 2 gunlyk bebegim var.. 40 im ciktiktan sonra adet oldum kesik kesik . O zamandan beri hic olmadim he0 ara lekelenmelerim oluyor
Gupssse Dyquuuu94 1 yasına 1 hafta kala oldum yaklaşık 5 6 gün sürdü. Ağrısını da unutmusum ya çok zor oldu benim için
Alpaslanveannesi Dyquuuu94 Ben 40’ım çıktıktan 2 gün sonra adet oldum, şimdi bebeğim 3 aylık ve hala olmadım, hatta korktum hamile falan mı kaldım diye ama değilmişim, doktoruma bile gittim emzirdiğini için gayet normal dedi.