Merhaba hanımlar oğlum 2 buçuk aylık ve sadece anne sütüyle besleniyor.bu akşam saçımı evde boyucaktim schwarzkopf palette boyası ile eşim netten baktı ki emzirme döneminde saç boyanmamali süte geçer miş çok moralim bozuldu kendimi iyi hissetmek istiyordum değişiklik olsun istiyordum sizin öneriniz nedir ?