Wonderful_mom
Şöyle söyleyeyim, bebeğiniz sabah 7.00′de uyandı diyelim sağ göğsünüz açtınız ve sağ göğsünüzden emzirdiniz oradan önsütü emdi doydu diyelim yani kilo almasını demiyorum önsüt de doyurur ama son sütü almadığı için kilo yapmaz bir saat sonra yine emzireceksiniz diyelim sol göğsünüzü değil yine sağ göğsünüzü emzirin yani sabah 7 ile 1 saat 2 saat sonraki emzirdiğiniz göğsünüz aynı göğsünüz olsun, ondan sonra diğerine geçin bir bakın böyle deneyin. Çünkü bebek sütü alıyor midesinde sonsüte o an yer kalmıyor midesi dolduruyor sürekli önsütle doyuyor olabilir. Ama son sütü alamadığı için yağlı sütü alamadığı için kiloyu tam almıyor olabilir. Bu teknik işe yarayan bir teknik
Hastanede hemşire bana öyle demişti. Oğlumu ilk emzirirken sağ göğsünden emzirmiştim hemşire emzirdikten sonra tekrar aynı göğsünden emzir sonsütü de alsın 15 dakika orayı emsin sonra diğerine geçsin demişti. Tabii bunu bir ay yaptım.
Sonra ki aylarda göğsümü kısa kısa emdiği için bir göğsü 2-3 defa emziriyordum son süt alsın diye.