Oldugugibibiri Dfne1 çayında rezene ve anason var diye içmedim ama tabletinden hiç fayda görmedim. Hatta çayı açılmamış paket duruyor
Miimii Ben hem çayını hem tabletini kullandım. Kızım yeni doğduğunda meme reddi yaşamıştık sütümü sağarar veriyordum meğersem sütüm azmış ek gıdaya geçene kadar düzenli bir şekilde kullandım ve çok faydasını gördüm kesinlikle tavsiye ederim
Dfne1 Miimii bizde 27 günlüğüz meme reddi yaşadık hala da ara ara memeyi almıyor kilo kaybımız oldu sonrasında yavaş almaya başladı bende çayla tablete başladım ama fark mı yok mu göremedim göğüs uçlarım yara diye pompa da kullanamıyorum şuan
Miimii Dfne1 emzirmeyi denediniz mi ben ürünleri kullandıktan sonra sütüm çok arttı ve kızım emmeye başladı
Dfne1 Miimii meme reddini biberon dan dolayı yaşadık sütüm yetmiyor diye mamayı biberonla verdim emzirme danışmanıyla o süreci atlattık ama hala ara ara sadece uca kayıyor emerken kafayı geriye yana sağa sola atıyor
Dfne1 snglckr biberon ve emziği kestim şırınga ve kaşık biberonla sağdığım sütü mamayı verdim sürekli ten tene temas yaptım birlikte duşa girdik devlet hastanesinin emzirme danışmanı bölümünden destek aldım instagramdan özde aridak yaz onun yönlendirmesiyle baya birşeyler yaptım tavsiye ederim