Kızlar ben lafı uzatmak istemiyorum direk giriyorum konuya yeğenim otizm oğlum 22 aylık konuşma yok konum alma var göz teması var ama yok konuşma yok artık beynim düşünmekten allak bullak ben nasıl yapcam bilmiyorum eşim cahil ama süzme cahil hiç konuşup anlatamıyorum ona ama diğer herkesle aynı konuyu konuşuyorum yengem burnunu gözünü göstermeli su demese bile artık bu demeli diyo yaa bana yardım edin lütfen konuşmak istiyorum çocuğuma çok baskı yapıyorum her hareketine bir kulp takıyorum