Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 10 aylık 3 öğün ek gıda 1 öğünde ara öğün vermeye calısıyorım. Zorlamıyorum yemek ıstemedıgın de bırakıyorum. Devam sütü de kullanıyorz. Ama bebegım mamayı yanı devam sutunu 90 120 cc anca ıcıyor. Bazen ek gıdayı az alıyor ozamanda 120 cc anca ıcıyor. Sızın bebeklerınız ek gıda dısında kac cc anne sutu yada devam sütü alıyor.. Bazı kaynaklarda gunde 3 öğün her öğünde 200 cc mama falan yazıyo fakat bebegım 150 yı ıcemıyokı