Jelibonsmom bebek üzerinden değil de normal bir insanın olması gereken beslenme şekli üzerinden gidiyorum ben. Temel gıdalar alınmalı ki bizim vücudumuz sağlıklı bir süt oluştursun. Yani anne düzenli ve en önemlisi dengeli beslenmeli ki bebek de her besin kaynağına ulaşsın.
Her öğün aynı ürünleri tüketmek zaten metabolizmayı falan da zayıflatıyor.
Artırma konusuna gelince tabi ki mesela bir et yemeği, bulgur, pirinç yemeği yediğimde artıyor ki bunlar güzel besin kaynakları süt kalitelidir bence.
Tecrübe açısından ben böyle besleniyorum bebeğimin kilo alımı iyi.