Merhabalar 23 aylık oğlum var 2 yaşında emzirmeyi bırakmak istiyordum. En son 2 gün önce gece emerek uyudu sonra unutturdum ve hep tok tuttum. Planlı bi sekilde olmadı memeyi aramadı ben de fırsatı değerlendirdim ama şimdi mastit olmaktan korkuyorum. En son emzirdigim göğsümde sıkınca ucuna süt gelmiyor diğer göğsümde sıkınca süt çıkıyo. Süt sağma pompasını da kaybettim sağamam yeniden emzirecek olsam 2 gündür emzirmedim. 2 günde mastit olmadıysa şimdiden sonra da olmaz belki bilmiyorum ki. Hiç başıma gelmedi bilenler yardımcı olabilir mi çok tedirginim