muhendisanneeee Nerdeyse 11 aydır emziriyorum 2 yaşına kadar devam etme isteğim var. Fakat memelerim o kadar kötü oldu ki 😔 çok sarktı öncelikle hacmini kaybetti bundan sonra emzirme bitse de hep böyle mi kalacak?
Ali-bebek1 muhendisanneeee bunu bende çok merak ediyorum. Bazen gecelik giyiyorum eşime güzel bakımlı goruneyim diye ama asla eskisi gibi durmuyorlar. 😞
benaslindayohum muhendisanneeee bence bu durum kişiden kişiye değişiyor emzirmedim sütümü sğarak 6 ay verdim sadce 1 beden büyüdüler ve o da sarkma yapmadı eskisi gibiler şuanda
oznurylmz Ali-bebek1 ay yalnız değilmişim😂 eskisi gibi durmadıkları yetmiyormuş gibi kendisine ayrılan meme kısmında dahi durmuyorlar.
oznurylmz bir köşede sessizce bekleyim ben de şuracıkta☝🏼insanın morali bozuluyor ya vallahi😂cağnım memintolar keçi memesi gibi oldu. nolur biri ohoo tabii ki topluyor desin 😁
muhendisanneeee oznurylmz Ya dedim belki sonrasında toparlıyordur. Ama gördüğüm kadarıyla daha da beter olacak 😔 Acaba işlem yaptıran var mı hiç aramızda ya da sporla düzeldiğini söyleyen bir Ümit 😁
Kado87 Birdaha eskisi gbi asla olmuyor hele benim.gibi pespese dogum yaparsan inek.memesi gibi oldular bagimsizligini ilan ettiler yer cekimime karsi koyuyolar😄😄😄😄
Parlam Kado87 al bendende o kadar estetik yaptırmak gerekiyor Muş bi estetikçiyle görüştüm ben 😂😂😂 20.000 TL ye eskisinden iyi olur dedi 😂😂😂😂
Mcnkarsel benaslindayohum bende sağarak veriyorum emziremediğime şükürmü etsem dedim yorumu görünce 😅
Kado87 Rabiaklc ahahahaaha benimde ole bide normalden buyuk memen varsa daha beter oluyo kucuk meme biraz toparlioda buyugun kacisi yok terleyince kaldirip altini siliosun ahaahahahahahahahah offf sinirlerim bozuldu😄😄😄
benaslindayohum [silindi] sonuç olrak göğüslere süt doldu sadece sağarak verdim. ? Göğüsler niye sarkıyor süt boşaldğı için o şişlikler gidince sönüyor
AyazMerve Kado87 Yaa çok gülesim geldi çünkü benim de öyle 🤣🤣Eskiden vücudumda en güzel yerimdi oysaki 🥹
Rabiaklc Kado87 aslında normal boyuttaydı ama doğumdan sonra baya büyüdü simdi eğilince südyenden dışarı çıkıyor ağlıcam skxjsjjs
Rabiaklc Kado87 6 aylık kızım bi tanesi zaten kesilmişti küçücük kaldı digeri de küçülme yolunda bakalim inşallah 😁 sünger gibi oldu
Deletedmom_112 muhendisanneeee daha yolun başındayım kızım memeyi bırakalı 1 ay oldu ama şuan havası sönmüş balon gibiler 🎈
muhendisanneeee Deletedmom_112 Yok mudur bir çare ya ben sadece bir tane instamom meme kaldırma operasyonu geçirdi onu gördüm 😂😂😂
MucizemVar benaslindayohum bebeğin ucunu çeke çeke uzatarak emmesi gibi olmuyor sağmak. Herhangi birseyi bile uzatıp uzatıp biraksaniz işlem bitince sünmüş olur.suzme yoğurt torbası gibi mahcup mahcup aşağıya bakmaları kaçınılmaz oluyor. Heleki dişler kasininca araya kistirip çekiyor da çekiyor
LadyDi RuzgarMommys ben :) sol meme aldı başını gitti. Sağ meme minnak minnak takılıyor. Doktoruma sordum benim de öyleydi emzirme bitince minimal bir fark kalacak dedi. İnşallah öyle olur :)