Heyyooo_34 biz de 7+6 olduk 6 günde iki dişimiz çıktı alttan, pek iştahı yoktu ama oyun oynaya oynaya şarkı söyleye söyleye yedirmeye çalışıyorum ben 5 aylıkken başlamıştım ek gıdaya tadımlar bitti zaten ama dünden beridir her şeyi tek tek yemek istiyor sanki karıştırınca ağzını kilitliyor kızıyor bana😁😁 ben de zorlamıyorum kendi haline bıraktım gözlemliyorum bol bol emzirmeye çalışıyorum doymadığının kendi de farkında gün sonunda aç bi vaziyette mecburen yiyor verdiğimi hafif şeyler vermeye çalışıyorum bir de soğuk veriyorum dişlerini rahatlatıyor favorisi yoğurt değişik değişik vermeye çalışıyorum 😁 sabah 7.30-8 gibi güne başlıyoruz kitap okuyoruz zeka kartlarına bakıyoruz topları var bir sürü küçük küçük sepete atma oyunu oynuyoruz 2.5 saat ayakta anca kalıyor uyutuyorum kalkınca sil baştan aynı döngü akşamüstü 7 gibi parka çıkarıyorum muhakkak ben de yürüyüş yapmış oluyorum 8 de dönüyoruz banyosunu yaptırıyorum masaj yapıyorum kitap okuyorum öyle geçiyor 21.30 gibi yatırıyorum. Bu arada sabah 5te kalkıyordu akşam 8de yatınca uyku saatini biraz kaydırdım daha iyi oldu 😁😁
Şu sıralar emeklemeye çalışıyor diş çıkınca biraz dindi huysuzluğu yoksa çok mızmız kucak delisi bi oğlan olmuştu🥹😄 bütün annelere kolaylıklar diliyorum 💐