ElizSare53 Kızlarr 2 aylık bir kızım var cogunlukla anne sütü alıyor,günde bir ya da iki kez mama takviye verıyorum.Sma mama kullanıyorum.Emzırsemde mama da versem hep kusuyor günde 3-4 kez.Az da değil çok kusuyor.Neden oluyordur sizce ?
Wanderlust ElizSare53 reflu olabilir fiskirtarak kusuyorsa. Eger doyduktan sonra bir kasik kadar agzindan cikariyorsa yani fiskirtmadan agiz mendillerine o fazla yedigi icindir yine de doktounuza danisin
Burcingultekin ElizSare53 gazı çıkarmak için, fazla geldiği için, birden kalktığı için, hareket ettiği için, burnunu temizlemek için, hazmı kolaylaştırmak için Benim kız da çok kusuyor 😭 vallahi Sürekli soruyorum en son bu cevapları aldım
ElizSare53 Wanderlust doktorda 2 hafta süre verdii fazla çıkarıyor 3-4 kez günde.1 hafta da günde 15 gr almıs.Geçen hafta 44 gr alıyordu günde.Son 1 haftadır cocuguma bişey oldu
Wanderlust ElizSare53 gecmis olsun usutmus olabilir mi peki belki ondan da oluyor olabilir beya dedigimgibi refl baslangici da olabilir
Elip Benimde aynı şekilde kızım. Şu son ⅘ gündür bu durum arttı. Fışkırarak kusuyor. Endişelenip doktora gittim. Kilo alımı normal olduğu ve başka birşey şikayeti olmadığı,genel durumu da iyi olduğu için normal dedi. Reflü olabilir mi diye sordum doktora. O da “bebeklerde 6 aya kadar reflü olması normal. Kilo alımında sıkıntı olmadığı için tetkike gerek yok.” dedi. Ama hala kusmaları devam ediyor ve benim endişem geçmedi maalesef 😢
Edis07 mA_06 burun aspiratoru var ama daha kucuk diye kullanmiyorum. Yenidogdugunda dr’u burun damlasi vermisti deniz suyu. Onu kullaniyorum hala
ElizSare53 Anne sütü de alsa kusuyor mama versemde.Gazını iyice çıkarmaya calısıyorum,beslendıkten hemen snra kucagıma almıyorum bakalım bu sekılde bi deneyimleyeceğim
Elip ElizSare53 Benim bebeğim sadece anne sütü alıyor. Ona rağmen kusuyor. Bana da herkes normal diyor. Geçicekmiş. İnşallah geçer.