Eslemdemr0308 ya hep şey derler işte 40 gün başlarına herşey gelebilecek şekilde korunmasız olurlar, üç harfliler görünür kaza bela gelir gibi düşündükleri inandıkları için öyle diyorlar ama çıksaydınızda bir sorun olmayacaktı, sadece 40 gün sizin bebeğinize bebeğinizin dünyaya alışmasında ki bir süreç, 40la alakası nedir bilmem ama bir ufak toplama oluyor bebekte, annede daha rahat hissetmeye başlıyor 🙂