Benim de oğlum 21 aylık. Hala konuşmuyor. Kelimesi de yok. Sadece hav ve ham. Ama dediğim herşeyi anlıyor. Komutları yerine getiriyor. Bugün de zaten nöroloji de randevumuz vardı. Konuşmadığını söyledim. Önce işitme testi yapalım dediler. Dedim işitiyor zaten çünkü dediğim herşeyi yapıyor, getir dediğim nesneleri getiriyor, komutları dinliyor ve yapıyor. Yine de yaptırmak istediler. Ayrıca denver gelişim testi istediler. Randevu alıp yaptıracağım. Bilmiyorum bende çok düşünceliyim bu konuda artık