Arkadaşlar sezeryan oldum 8 ay önce. Ama yara izim biraz şiş. Doktorum vücudumun alerji gibi bir seyi olduğunu önceden ameliyat olsaydim ve şiş bir iyileşmem olduğunu bilseydi farkli bir dikis yapabileceğini soyledi. Boyle bir durum yasayan var mi? Sanirim bu şişlik bir sonraki doğuma kDar gitmicek.