Elifdm 1 aylık bebeğim var ev aşırı sıcak gündüz camlar açık ama gece yatak odasını açmaya çekiniyorum aşırı havasız kalıyoruz. Siz nasıl yatırıyorsunuz bebeklerinizi cam açılıyor mu
tugbac Elifdm biz 4 aylıgız hiç kapatmıyorum camları. normalde bacaklarına kadar ince bir şeyler örterdim ama son 3 gündür çok sıcak hiçbir şey örtmüyorum zıbınla yatıyor.
Teemo07 Elifdm 40 derece de mecbur bizde acıyoruz, valla kedimin kaçmayacagını bilsem sokak kapısını bile açarım 🤦🏻♀️
Balyanaakannesiii Elifdm mecbur üstten acıyorum ama sivri sorunu yasıyordum onuda raidle cözdüm kedilerim olduğu icin yatak odamızın kapısıda kapalı camıda kapatırsam havasız kalıyoruz