Dostlar benim bebeğim memeye çok bağlı yemek yedirmek konusunda uzun zamandır güçlük çekiyorum artık memeye bay bay dememiz gerektiğini düşünüyorum 18aylik nasıl bir yol izleyebilirim bugün 2 defa verdim biti uyku öncesindeki.oglen uykusunu dışarıda arabada yapti fakat şuan hala uyanık ve sürekli oylamaya çalışıyorum ayrıca memede uyuyan bir bebek lütfen yardımcı olabilen yorumlarınızı bekliyorum tek başımayım.bebek arabasıyla site içinde gezdirsem sonrasında ona alışıp evde uyumaz mı